(32) - Skončil druhý pracovní týden

02.09.2011 22:55

Za uplynulý týden jsme zvládli dvě školy. Pondělí a úterý bylo ve znamení University of Indianapolis, poté jsme měli dlouhý přejezd a středu a čtvrtek jsme strávili na Baldwin-Wallace College v Clevelandu, nedaleko Lake Erie. Dnešní den (pátek) jsme měli strávit 8 hodin jízdy odtud na Urbana University, ale podařilo se nám přemluvit office, aby nám ji přesunuli na někdy jindy, takže dnešek byl poklidně strávený den v Clevelandu. Jak to vše vypadalo? Podívejte se se mnou...

Na University of Indianapolis bylo pěkně, sice jsme měli úzkou chodbu na prodej, ale udělali jsme moc pěkná čísla. Navíc jsme našli ve Wallmartu Plzeň a tak i večeře stála za to.

Druhý den na UoI byl stejně dobrý jako první a navíc k nám přišel milý host. Již podle oblečení jsem ho tipl na zaměstnance místní menzy. Přišel ke mně, zdali máme nějakého Jimmyho Hendrixe. Jako zástupci firmy máme pravomoc najímat studenty a když nám dobře a dostatečně pomůžou, dáme jim plakát zdarma. Využil jsem této instituce i u pana X a dal jsem mu pěkného Hendrixe výměnou za luxusní dávku jídla z menzy. Výtečná dušená zelenina, maso, hranolky, nápoj a luxusní dezert. Jak vidíte, Pája se již nemůže dočkat, až se do toho zakousne...

Z UoI jsme zmizeli hned po ukončení prodeje na dlouhou cestu. V rychlosti jsme zabalili truck a vydali se na cestu. Každý jsme si odřídili asi 3 hodinky. V průběhu mého řízení Pája pěkně chrupkala.

Pořád zde potkáváme školní autobusy, které jezdí po všech městech a sváží studenty do škol zdarma. Jeden takový jsem potkal na dálnici, a protože cesta byla dlouhá a nudná, tak jsem ho pro vás vyfotil. Cestou jsme přejeli ze státu Indiana do státu Ohio.

Večerní šichtu za volantem převzala statečně a s vervou Pája. Mě se ale za jízdy spát nedařilo.

Nu a protože tu jsme už měsíc, vlasy mi pěkně povyrostly. I jal jsem se navštívit kadeřnictví. Podruhé v životě mě stříhal někdo jiný, než moje vlastní mamka, profesionální kadeřnice. Zejména proto bylo obtížné vysvětlit, co vlastně chci, protože to sotva umím v češtině, natož pak v cizím jazyce. Naštěstí jsem měl po ruce mobil a v něm fotografie za uplynulý měsíc. Rychle jsem nalezl fotku z Vídně z našeho odjezdu, kterou jsem kadeřnici ukázal a rázem bylo jasno.

Odpoledne jsme ještě vyprali prádlo, zašli do banky a vyřídili pár administrativních věcí a večer jsme vyrazili k Lake Erie. Jednomu ze 4 velkých amerických jezer. Po procházce a pár fotkách leháme večer na hotelu do postele a oddáváme se dalším dílům seriálu Dexter, na který jsem Páju naučil a tak se i já s ní dívám znovu od začátku na všechny díly. 

Závěr patří fotografii racků, na jejímž pozadí vidíte Cleveland a motorce světoznámé značky, kterou jsem nemohl nevyfotit na parkovišti při odjezdu.

Mějte se krásně a skládejte básně. Více fotografií najdete ve fotogalerii, kterou jsem opět aktualizoval.